۱۳۹۰ آبان ۱۵, یکشنبه

look for the girl with the broken smile and ask her if she wants to stay a while

..ماجراجویی،آه بله باید هم جذاب باشه و عذاب آور...چه اشک هایی که نریختم
یک مشت شوید و جعفری و ترب و فلفل و گوجه با سرکه ی بالزامیک و شیر قهوه ی بدون شکر و ادویل...‏
با این حال هنوز دلم از پوره ای میخواد که ظهر پختم 
دردسر های دختر بودن..حتی وقتی پنچاه کیلو و ششصد گرم باشی...باید به ششصد گرم فکر کنی به ساق هایی که باید تا همیشه باریک باشن.. و پوره ی سیب زمینی بمونه برای فردا... پوره ای که باید با انگشت های سفید و ناخون هایی که لاک قرمز داشته باشن خورده بشه؛قشنگ نیست؟
میتونم امیدوار باشم که امسال درخت گل یخی که توی باغچه کاشتم گل بده... بهتره آه نکشم برای شاخه های گل یخی که نیمه شب پشت در خونه بودن...‏
درس دارم،آرزو داشتم که نمیداشتم با این حال مهم نیست یه مدت بعد همه چیز تموم  شده..درس ها و آبان و آذر و جاده ای که فکر میکنم حالمو خوب میکنه..‏
کاش مارون این آهنگو برای من خونده بود،من هنوز اونقدری کوچیک هستم که دختر این آهنگ باشم.‏
 مارون، سهراب زرجوی کتاب عادت میکنیم و ژان باتیستِ دزیره..بله دختر خانوم میبینی..میبینی چه قدر رویای آرامش داری و به اندازه ی هزار سال آرامش از خودت دریغ کردی؟
ماجراجویی های عزیزت باعث این همه خرید کردن شدن..کلافگی هاتو پشت خریدن این همه لباس پنهون کن..حالا یه کمد پر از لباس هایی داری که تا حالا پوشیده نشدن و جایی برای پوشیدنشون نداری حتی.. کمد رویایی دخترهای دبیرستانی..این چیزیه که آرومت میکنه؟

۱ نظر:

  1. دنیا تشکیل شده از نسبتهای گوناگون بین اجزای گوناگونش که به تو نشان می دهند هر اصلی، فارغ از ماهیتش، بیش از یک فاکتور دارد. 50 کیلو و 600 گرم، می تواند زیاد یا کم باشد، بستگی به سانتیمترهای قد دارد و اندازه ات دارد. پورهء سیب زمینی می تواند خوب یا بد باشد، بستگی دارد کدام دستها آن را درست کرده باشند. آهنگ می تواند بسازد یا خراب کند، بستگی دارد با چه حالی شنیده شود... خیلی چیزها به خیلی چیزها بستگی دارند. مثلا اگه پیش روی من ایستاده بودی، مجبورت میکردم تک تک لباسهایت را بپوشی و چرخی با آن بزنی که لباس نپوشیده در کمد رویای دختر دبیرستانی نداشته باشی. بله خب، خیلی چیزها به خیلی چیزها بستگی دارند. حتی برداشتت از این کامنت

    پاسخحذف