۱۳۹۲ اردیبهشت ۶, جمعه

You'll find that music will go a long way

آدم ها باید از یک وقتی یاد بگیرن که روشن و واضح و قشنگ حرف بزنن و اگر همچین توانایی ندارن به آهنگ ها روی بیارن.‏
اصلا خیلی وقت ها آدم ها اگر توانایی واضح و درست و قشنگ حرف زدن رو هم داشته باشن باز هم برای زدن حرفاشون باید از آهنگ ها استفاده کنن؛
چون اینطوری هر حرفی دوست داشتنی و قشنگ به نظر میرسه،حتی حرفهای غم انگیز.‏
باید یک نامه بفرستن به همراه آهنگی که حرفایی رو میخونه،که دلشون میخواد به یه نفر بگن و بالای نامه هم بنویسن فلانی هرچی که این آهنگ داره میخونه،اون چیزیه که من میخوام به تو بگم.‏
چقدر اینطوری دلتنگی ها،دلخوری ها،عذرخواهی ها و دوست داشتن ها قشنگ تر و راحت تر ابراز خواهند شد.‏
و آخ از اینکه چقدر فوق العاده میتونه باشه دوست داشتنی که با یه آهنگ به آدم گفته شه..‏
یا چطور میشه کسی رو که عذرخواهیشو با یه آهنگ بهت گفته نبخشید؟
موزیک،والاترین هنر بشریه باید بیشتر از اینها تو زندگی هامون جا داشته باشه.‏
music is better than the words-seth macfarlane*

۴ نظر:

  1. bavaret mishe ta hala chandin bar inkaro kardam vase goftane harfam !! kheili khube !

    پاسخحذف
  2. تنها یه بار همچین کاری میخواستم بکنم که نکردم.
    نه حرفی زدم نه چیزی گفتم .
    یعنی تنها یه بار یه بار یه اهنگ بود که با حرفم یکی بود.

    پاسخحذف
  3. بطور وحشتناکی ربط داشت، امروز اتقافی یه نوشته‌امُ دیدم که نوشته بودم چه کسایی ادمای خوبی باید باشن واسه معاشرت.خیلی کم با کلمه معاشرت برخود داشتم در طول زندگیم.
    جالب بود برام
    در ضمن از اونجایی که تارک دنیاییم و مدتهاس که سراغشون نرفتم و بطور شدید با گوگل پلاس لجم فک کنم نتونم ازش استفاده کنم.
    ولی خیلی خیلی ممنون.مرسی

    پاسخحذف
  4. باشه ایمیل میکنم،مرسی ((میگم زحمت نباشه یه وقت؟ :ی

    پاسخحذف