۱۳۹۲ شهریور ۲۰, چهارشنبه

نغمه ی نارنگی های سبز نورس

اگر روی میزم خم نشده باشم و به صندلی کامل تکیه بدهم،سه رخ از صورتم را در آینه می توانم ببینم که به طرز عجیب و غریبی این روزها رنگ پریده است.‏شاید اگر در یک زمان دیگری زندگی می کردم کسی بودم که رنگ پریدگی اشراف زاده ها را دارد و شاید اگر در زمان دیگرتری زندگی می کردم درباره ام می گفتند که دختر ضعیف و رنگ پریده ای است و شاید نتواند بچه های زیادی به دنیا بیاورد.‏
با این حال رنگ پریدگی ام به خاطر هفته ی آینده است.قرار است از تزی دفاع کنم که هیچ شاخ غولی نبود اما یک سال از زندگی من را به خودش مشغول کرد.‏
روبرویم استادهایی خواهند بود که تمام 6 سال تحصیلی ام در دانشگاه با آن ها گذشته و حالا به جای بچه ی 18 ساله که از استادهایش می ترسد دختر 24 ساله ای هستم که ساعت ها می نشیند با همان استادها درباره ی در و دیوار گپ می زند.‏
بقیه ی آدم هایی که روبروی من خواهند بود،کسانی هستند که سال های بسیاری دوستشان داشته ام،و می دانم سال ها بعد اگر به عکس ها نگاه کنم باز هم دوستشان دارم.‏
حضور هیچ کس معذبم نمی کند،روی مطالب تز احاطه دارم و دلیلی برای ترسیدن راجع به هیچ چیز نیست؛اما اگر به صندلی تکیه دهم در آینه سه رخ رنگ پریده ی صورتم را می بینم.‏

۷ نظر:

  1. نازی بیام؟ قرار بود بهم بگی رفیق :)
    در ضمن موفقم باشی.
    لورنزو فیالی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. راستش چون خیلی استرس دارم ترجیح دادم شلوغ نباشه و فقط نزدیکانم رو گفتم.باید منو ببخشی
      و یک دنیا ممنون از لطفت

      حذف
  2. مثل همیشه پایانِ خیلی خوب

    حتی خیلی خیلی خوب

    پاسخحذف
  3. امیدوارم نزدیکیه فصل نارنگی های پوست سبز
    :* برات شانس بیاره

    پاسخحذف
  4. حالا که تا اینجا اومدم یه کامنتی ام بذارم! یادش بخیر روز دفاعت:(
    الهه

    پاسخحذف
  5. به نظر منم نمیتونی بچه های زیادی به دنیا بیاری.

    هوشنگ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو دوبار امروز باعث شدی من امروز به شدت بخندم.یکی این یکی هم اون پست نون پنیر خوردنت.

      حذف